Visual storytelling voor The humblebrag
Deel:
Klant:
The Humblebrag is een impact consultancy en training academy met sterke focus op duurzaamheid en social impact.
Achtergrond:
The Humblebrag (THB) heeft een nieuw online programma ontwikkeld en gelanceerd. Een programma voor creatievelingen, buitenbeentjes, change-makers, managers; mensen die op zoek zijn naar een nieuwe, zinvolle(re) carrière en sociale impact willen maken.
Het programma helpt bestaande en toekomstige leiders gericht en vol moed veranderingen te leiden en hun zichtbaarheid te vergroten.
Opdracht:
THB wil de cursusonderdelen op een coole manier presenteren als één leertraject, waarbij de belangrijkste punten van elke afzonderlijke cursus worden benadrukt.
Onze oplossing:
studio lucy en claire ontwikkelde een stoere, speelse en onderscheidende visual (in lijn met de branding van The Humblebrag) die kernachtig laat zien hoe het cursusaanbod een geheel vormt. De drie visuals kunnen ook separaat ingezet worden. Ook de ontwikkelde iconen kunnen los worden gebruikt.
De meerwaarde:
Door de inhoud van de cursussen in relatie tot elkaar te visualiseren wordt het aanbod kernachtiger en aantrekkelijker gepresenteerd.
The Humblebrag kan zich met de ‘playful’ visualisaties onderscheiden van het grote aanbod aan (zakelijke) cursussen.
studio lucy en claire is verantwoordelijk voor:
- informatieregie
- opbouw verhaallijn
- design